FormUp
Content Performance Agency

O Nas

Agencja FormUp została założona w 2015 roku. Od początku jej celem było działać inaczej niż rynek. Nie chcieliśmy być kolejną firmą, która realizuje kampanie reklamowe. Chcieliśmy mieć realny wpływ na sprzedaż produktów Klienta, wspierać go w zakresie skalowania jego biznesu. 

Wychodziliśmy z przeświadczenia, że rynek reklamy internetowej na przestrzeni ostatnich lat zmienił się diametralnie, a działania mediowe wbrew pozorom realizowane były cały czas w podobny sposób. Ułożyliśmy więc FormUp stricte pod nasz cel. Rozwinęliśmy umiejętności analityczne, tworzenie lejków konwersji, mierzenie sprzedaży i zakup mediów przez panele zakupowe.

Zainwestowaliśmy w rozwój własnego pomysłu tworzenia i dystrybucji contentu w ten sposób, aby wspierał on wskaźniki sprzedażowe Klienta.  Nasze zaangażowania oraz inne spojrzenie na rynek zaowocowało ogromnym sukcesem. Rozwijamy się w tempie kilkuset procent rok do roku, pracujemy dla znanych marek oraz przede wszystkim – skalujemy biznesy naszych Klientów.

Jesteśmy dumni z tego, że FormUp to spółka, która pracuje z Klientami jak zewnętrzny dział sprzedaży. Znamy biznes naszych Klientów o wiele mocniej niż zwykła agencja. Rozwijamy projekty dla Klientów i budujemy dla nich sprzedaż, co owocuje współpracą na lata, a nie sezonową kampanią.


Our Management

MICHAŁ SZYNAL
CEO
Współzałożyciel agencji, Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UW. 11 lat doświadczenia w performance marketingu m.in. jako COO Performance Department w Isobar Poland oraz Dyrektor Działu Agencyjnego w Pionie sprzedaży internetowej grupy ZPR, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Novem.
Jakub Bąkała
Performance Director
Absolwent Międzykierunkowych Studiów Ekonomiczno-Menadżerskich na UW oraz Zarządzania na SGH. Ekspert performance marketingu wyspecjalizowany w modelu programmatic. Zbierał doświadczenie w takich firmach jak Isobar Poland oraz Mediacom.

Our Management

MICHAŁ SZYNAL
CEO
Współzałożyciel agencji, Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UW. 11 lat doświadczenia w performance marketingu m.in. jako COO Performance Department w Isobar Poland oraz Dyrektor Działu Agencyjnego w Pionie sprzedaży internetowej grupy ZPR, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Novem.
Jakub Bąkała
Performance Director
Absolwent Międzykierunkowych Studiów Ekonomiczno-Menadżerskich na UW oraz Zarządzania na SGH. Ekspert performance marketingu wyspecjalizowany w modelu programmatic. Zbierał doświadczenie w takich firmach jak Isobar Poland oraz Mediacom.


Klienci

lot
multimedia
premiummobile
muscat
Profbud
mamissima