W celu osiągania najlepszych rezultatów performance wypracowaliśmy własne podejście do analityki mediowej polegające na operowaniu dużo większymi zbiorami danych niż w standardowej kampanii digital.
W ten sposób jesteśmy w stanie nie tylko realizować kampanie reklamowe, ale przede wszystkim mieć realny wpływ na sprzedaż produktów klienta i wspierać go w zakresie skalowania biznesu.
Kampanie performance realizujemy w oparciu o precyzyjną analizę danych i ciągłą kontrolę osiąganych wyników. Rozpoczynając pracę z klientem, przeprowadzamy audyt stosowanych narzędzi analitycznych, kodujemy stronę niezbędnymi skryptami mierzącymi oraz integrujemy systemy reklamowe z CRM, działem handlowym i działem marketingu klienta.
Ujednolicenie widoków źródeł i modyfikacja kodów śledzenia
Poprawa jakości analiz źródeł ruchu i zachowań klientów
Optymalizacja sposobów przechowywania danych o użytkownikach
Konfiguracja wymiarów niestandardowych (custom dimensions)
Wprowadzenie obszernego tagowania UTM-ami w każdym źródle
Implementacja i konfiguracja analityki to pierwszy krok na drodze do poprawnego mierzenia efektywności kampanii. By uzyskać faktyczny obraz sytuacji, konieczna jest jeszcze integracja danych z różnych kanałów digital z realnym przychodem firmy. W tym celu opracowaliśmy FormUp Data – autorski system monitorowania ROI oparty na BigQuery.
Wykorzystując BigQuery jako bazodanowe zaplecze, system wyszukuje, pobiera, gromadzi i przetwarza skomplikowane zbiory danych Big Data pochodzące z różnych kanałów digital.
Następnie w sposób automatyczny integruje je z realnym przychodem firmy pobranym z wewnętrznych systemów typu CRM.


Takie rozwiązanie umożliwia analizę efektywności działań marketingowych w czasie rzeczywistym z uwzględnieniem:
Zobacz wszystkie funkcjonalności systemuIntegracja systemów reklamowych z CRM klienta pozwala nam również monitorować wpływ kampanii internetowych na sprzedaż w sklepach stacjonarnych. W ten sposób jesteśmy w stanie:
Analizować konwersję offline
Rzeczywisty obraz tego, które reklamy przynoszą najbardziej opłacalne konwersje
Optymalizować kampanię online
Dopasowanie zakupów offline do konkretnych reklam w kanałach reklamowych
Maksymalizować ROI
Lepsze ukierunkowanie i zoptymalizowanie kampanii pod kątem zwiększania ROI

Wykorzystując kompleksowość danych, jesteśmy w stanie analizować zachowania użytkowników przed i po dokonaniu zakupu, badać ścieżki, dzięki którym do nich dotarliśmy oraz optymalizować działania w taki sposób, aby pozyskiwać więcej klientów, którzy pozostają w dłuższej relacji z firmą.