Oferujemy pełen wachlarz usług w zakresie digital marketingu – od strategii i kreacji, przez planowanie i zakup mediów, aż po analitykę i optymalizację.
Odpowiadamy za koncepcję kreatywną oraz przygotowanie kreacji do wszystkich niezbędnych rodzajów promocji. Łącząc kompetencje analityczne z kreatywnym myśleniem, tworzymy angażujące copies i przyciągające uwagę grafiki, które skutecznie realizują cele sprzedażowe klienta.
W ramach jednej kampanii wykorzystujemy nawet kilka tysięcy unikalnych kreacji reklamowych, dopasowanych do indywidualnych preferencji zakupowych użytkowników. Dzięki tak dużej ilości zmiennych jesteśmy w stanie wybierać najbardziej efektywne grupy docelowe, formaty treści, targety, kreacje i komunikaty oraz optymalizować te działania w czasie rzeczywistym.
Grafiki oraz komunikaty dostosowujemy zarówno do charakterystyki danej grupy docelowej, jak i do etapu procesu zakupowego, na którym znajduje się klient.
Spersonalizowany przekaz, odpowiadający na realne potrzeby i dylematy klienta, stanowi klucz do skutecznej kampanii performance.


z wykorzystaniem lejków
sprzedażowych na przykładzie
dewelopera profbud
Zobacz Case Study
Budowanie świadomości marki
Wzbudzenie zainteresowania ofertą
Uwiarygodnienie przekazu marki
Przekonanie do zakupu
Budowanie lojalności

Na początku naszym priorytetem jest dotarcie do jak największej grupy nowych odbiorców poprzez szeroko targetowaną kampanię zasięgową. Koncepcja graficzna nastawiona jest na zwiększenie rozpoznawalności i budowanie pozytywnego wizerunku brandu.
Drugi etap to działania zoptymalizowane pod kątem generowania wartościowego ruchu na stronie. Wykorzystując wszystkie dostępne formaty reklamowe, tworzymy zróżnicowane graficznie komunikaty, które zachęcają do zakupu – zarówno reklamy video, karuzele produktowe, jak i statyczne grafiki.


Do osób, które były na stronie, ale nie dokonały zakupu, serwujemy reklamy artykułów powstałych we współpracy z influencerami. Wpisy osadzone u zewnętrznych wydawców uwiarygodniają przekaz marki jako zewnętrzne źródło rekomendacji.
Do domknięcia ścieżki konwersji wykorzystujemy kampanie remarketingowe. W ten sposób docieramy do osób, które wykonały konkretne działanie na stronie (np. dodały produkt do koszyka), ale nie sfinalizowały zakupu.


Praca agencji jest kontynuowana także po dokonaniu zakupu. Za pomocą autorskiego systemu monitorowania ROI FormUp Data analizujemy Customer Lifetime Value (CLV) i na tej podstawie tworzymy strategie utrzymania długoterminowej satysfakcji klienta.
FormUp Data umożliwia nam nie tylko dynamiczne testowanie różnych wariantów grafik i komunikatów, ale także całych lejków sprzedażowych oraz linii kreatywnych. W przypadku Premium Mobile analiza efektywności kilku lejków konwersji z różną kolejnością serwowania contentu pozwoliła na obniżenie kosztu pozyskania klienta o 17%.