FormUp ze złotym Effie za kampanię „Plush. Restart komunikacji w erze TikToka”
Z ogromną dumą informujemy, że FormUp zdobył złotą statuetkę Effie Awards Poland w kategorii Influencers & Social Platforms za kampanię „Plush. Restart komunikacji w erze TikToka”, zrealizowaną dla marki Plush we współpracy z agencją CRB.




Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketingowej na świecie. Co roku wyróżnia on najskuteczniejsze kampanie, działania i rozwiązania, które realnie przekładają się na wyniki biznesowe marek. Effie to synonim efektywności, strategicznego myślenia i współpracy opartej na zaufaniu i danych.
Zdobycie złotego Effie to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie skuteczności podejścia, które konsekwentnie realizujemy w codziennej pracy z klientami, stawiając wyniki biznesowe i optymalizację działań mediowych w centrum strategii.
Effie to dla nas wyjątkowa nagroda, bo mierzy to, co w marketingu najważniejsze – efektywność – mówi Michał Szynal, CEO FormUp.
To potwierdzenie, że strategia, którą przyjęliśmy, działa. Każdego dnia wspieramy naszych klientów w realizacji ich celów biznesowych, optymalizując działania mediowe pod kątem realnych wyników. Złote Effie pokazuje, że potrafimy robić to skutecznie, w sposób, który został doceniony przez branżę marketingową.
Złote Effie w kategorii Influencers & Social Platforms to dla całego zespołu FormUp oraz naszych partnerów ogromna motywacja, by dalej rozwijać projekty, które łączą dane, kreatywność i efektywność w najlepszym możliwym wydaniu.