Jakie cele reklamowe oferuje Facebook i jak je wykorzystać?

Jakie cele reklamowe oferuje Facebook i jak je wykorzystać?

System reklamowy Facebooka umożliwia dotarcie do użytkowników na wiele sposobów. Pozwala także wybrać cel, czyli czynność, do której chcemy zachęcić poprzez wykorzystanie odpowiednich formatów reklam. To pierwszy i najważniejszy krok tworzenia kampanii.

Czytaj dalej
Jak wygląda cyfrowa ścieżka klienta?

Jak wygląda cyfrowa ścieżka klienta?

Opisy ścieżek zakupowych klienta (customer journey) tworzy się, odkąd istnieje reklama. W czasach gazet i plakatów, czyli reklamy rozumianej jako tradycyjna, konsument, zanim zakupił produkt, potrzebował od trzech do pięciu punktów styku (czyli kontaktów z reklamą).

Czytaj dalej

Nie ma więcej postów

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.