Prowadzimy kompleksową obsługę kanałów digital.
To, co nas wyróżnia to koncentracja na ROI. Zmodyfikowaliśmy tradycyjne podejście do ekosystemu digital w taki sposób, aby poszczególne działania mocno na siebie oddziaływały i miały jeden wspólny mianownik – optymalizację i sprzedaż. Główny nacisk kładziemy na umiejętności analityczne, tworzenie lejków konwersji, mierzenie sprzedaży i zakup mediów przez panele zakupowe.
ROI oriented agency
Digital Consulting
Strategiczny digital consulting marketingowy pod kątem skalowania biznesu
- Zbadanie sytuacji wyjściowej – analiza jakości oraz efektywności kosztowej dotychczas prowadzonych działań mediowych
- Dobór strategii, kanałów marketingowych oraz rodzaju działań z uwzględnieniem potrzeb klienta, sytuacji rynkowej i konkurencji
- Analiza strony oraz zachowań jej użytkowników
- Kodowanie stron skryptami mierzącymi oraz integracja systemów reklamowych z CRM, działem handlowym i działem marketingu Klienta

Creative Service
Projektowanie efektywnych kreacji, które sprzedają
- Projektowanie i tworzenie unikalnych kreacji dopasowanych do etapu procesu zakupowego na którym znajduje się klient
- Tworzenie contentu oraz copy na potrzeby działań mediowych i SEO
- Tworzenie i testowanie wielu lejków sprzedażowych oraz linii kreatywnych pod kątem efektywności

Content Marketing
Tworzenie angażujących treści wspierających ROI kampanii
- Content tworzony z myślą o realizacji konkretnych celów mediowych, podawany w odpowiednim miejscu lejka sprzedaży (zwiększenie konwersji, retencji)
- Promocja tworzonego contentu w celu generowania wartościowego ruchu na stronę Klienta, podniesienia konwersji z działań mediowych oraz pod kątem SEO
- Działania contentowe, tworzone w celu optymalizacji działań mediowych – są również zintegrowane ze strategią SEO

SEO
Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarki Google
- Analiza istotnych z punktu widzenia pozycjonowania elementów strony i otoczenia oraz wskazanie obszarów wymagających zmian technicznych lub treściowych – ze szczególnym uwzględnieniem wpływu takich działań na ROI, a nie tylko wytyczne algorytmu wyszukiwarki
- Optymalizacja strony – identyfikacja konwertujących słów kluczowych oraz dopasowanie treści strony do zapytań stosowanych przez grupę docelową
- Integracja działań SEO z działaniami mediowymi, ze szczególnym uwzględnieniem uzupełniania się z SEM oraz content marketingiem

Performance Marketing
Zakup mediów w nowym ekosystemie digital
- Dział analityków mediowych kupujących powierzchnię przez panele zakupowe a nie poprzez negocjacje z biurami handlowymi
- Realizacja kampanii mediowych optymalizowana pod ROI z gwarancją skuteczności poprzez efektywnościowy model rozliczeń
- Wykorzystanie wiedzy oraz pracy pozostałych działów (content, SEO, konsulting) do pełnej optymalizacji oraz skuteczności z działań mediowych
- Dział performance wykorzystujący najbardziej skuteczne media digital – m.in. SEM, social ads, programmatic, mailing

Analityka i optymalizacja
Pogłębiona analiza procesów marketingowych i sprzedażowych
- Wykorzystanie narzędzi Data Driven do prowadzenia działań opartych na analizie danych i ciągłej kontroli osiąganych wyników
- Mierzenie efektywności kampanii z wykorzystaniem autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data
- Optymalizacja działań w czasie rzeczywistym w oparciu o realny przychód oraz wartość klienta w perspektywie długoterminowej (CLV)
