Formup odpowiada za launch w digitalu odkurzaczy Hoover HFX

Flagowy odkurzacz pionowy marki Hoover z serii HFX zadebiutował w Polsce. Launch produktu obejmuje szerokie działania w digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital odpowiada agencja FormUp.

Hoover, globalny producent sprzętu AGD, zaprezentował nowość: serię odkurzaczy bezprzewodowych Hoover HFX. W swojej najnowszej kampanii pod hasłem “Stworzony dla prawdziwego domu” marka przekonuje, że dom to nie laboratorium – to miejsce, w którym toczy się prawdziwe życie.

Jako agencja performance, odpowiadamy za całość działań sprzedażowych w mediach digital. Do naszych zadań należy realizacja wielokanałowej kampanii digital, która przeprowadzi konsumenta przez cały proces zakupu w modelu CDJ (Consumer Decision Journey). Odpowiadamy też za współprace z blogerami i szeroko zasięgowymi influencerami – Klaudią Halejcio, Akopem Szostakiem i Olgą Frycz.

Przeczytaj cały artykuł na signs.pl.