Baza Wiedzy

Jak optymalizować treści pod wyszukiwarki? <br>6 zasad tworzenia tekstów SEO

Jak optymalizować treści pod wyszukiwarki?
6 zasad tworzenia tekstów SEO

Rosnąca konkurencja i aktualizacje algorytmów Google sprawiają, że pozycjonowanie wymaga nieustannego trzymania ręki na pulsie. Na szczęście istnieje kilka uniwersalnych zasad, które skutecznie pomagają zdobyć wysokie pozycje wśród organicznych wyników wyszukiwania.

Czytaj dalej
Content performance marketing – strategia wspierająca sprzedaż

Content performance marketing – strategia wspierająca sprzedaż

Minęły czasy, gdy od content marketingu oczekiwało się wyłącznie wzbudzania zainteresowania odbiorców. Dziś liczy się konkretny efekt mediowy w postaci pozyskiwania wartościowych leadów i generowania sprzedaży. Takie podejście dało początek content performance marketingowi – strategii polegającej na tworzeniu wartościowych treści wspierających ROI.

Czytaj dalej
Facebook Attribution – modelowanie atrybucji na Facebooku

Facebook Attribution – modelowanie atrybucji na Facebooku

Atrybucja to bardzo często spotykane zagadnienie w branży marketingowej, które mówi nam o tym, co wpłynęło na określoną aktywność użytkownika w witrynie internetowej. Konkretna aktywność będzie różna w zależności od marketingowych i biznesowych celów firmy.

Czytaj dalej
Skąd pomysł na własny system monitorowania ROI?

Skąd pomysł na własny system monitorowania ROI?

FormUp Data daje nam dokładniejsze dane i lepszy wgląd w rzeczywistą efektywność prowadzonych działań. Przy okazji pozwala analitykom w większym stopniu skupić się na analizie danych niż na samym opracowywaniu raportów, co także przekłada się na wzrost efektywności.

Czytaj dalej
Automatyczne strategie określania stawek w Google Ads

Automatyczne strategie określania stawek w Google Ads

Marketing automation już od wielu lat pomaga osiągać lepsze wyniki w kampaniach performance. Google Ads jest jednym z narzędzi, które oferuje wiele takich rozwiązań. Do najważniejszych z nich należą automatyczne strategie bidowania oparte na machine learningu.

Czytaj dalej
Cele reklamowe i model ścieżki zakupowej 5A w praktyce

Cele reklamowe i model ścieżki zakupowej 5A w praktyce

Lejek sprzedażowy jest zależny od produktu i jego grupy docelowej. Dobrym punktem wyjścia jest stworzenie profilu idealnego klienta i dostosowywanie do niego komunikatu na każdym etapie lejka. Ważne, aby pamiętać, że jeden cel reklamowy kampanii może pasować do wielu jej etapów.

Czytaj dalej
Jakie cele reklamowe oferuje Facebook i jak je wykorzystać?

Jakie cele reklamowe oferuje Facebook i jak je wykorzystać?

System reklamowy Facebooka umożliwia dotarcie do użytkowników na wiele sposobów. Pozwala także wybrać cel, czyli czynność, do której chcemy zachęcić poprzez wykorzystanie odpowiednich formatów reklam. To pierwszy i najważniejszy krok tworzenia kampanii.

Czytaj dalej
Jak wygląda cyfrowa ścieżka klienta?

Jak wygląda cyfrowa ścieżka klienta?

Opisy ścieżek zakupowych klienta (customer journey) tworzy się, odkąd istnieje reklama. W czasach gazet i plakatów, czyli reklamy rozumianej jako tradycyjna, konsument, zanim zakupił produkt, potrzebował od trzech do pięciu punktów styku (czyli kontaktów z reklamą).

Czytaj dalej

Nie ma więcej postów

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.