Baza Wiedzy

Domena – jaką wybrać i jakie ma to znaczenie dla SEO?

Domena – jaką wybrać i jakie ma to znaczenie dla SEO?

Wybierając domenę, pamiętaj o tym, do kogo mówisz i kto będzie Twoim potencjalnym odbiorcą. Domena to podstawowy składnik internetowej tożsamości, dlatego powinna być starannie przemyślana i dobrana do naszej działalności. Im będzie krótsza, łatwiejsza w zapamiętaniu i zapisaniu, tym więcej korzyści odniesiesz.

Czytaj dalej
Reklama na Amazonie – przewodnik po panelu reklamowym

Reklama na Amazonie – przewodnik po panelu reklamowym

Amazon – światowy gigant e-commerce ma w naszym kraju tysiące fanów. Przedsiębiorstwo to odpowiada już za ponad 13,7% detalicznej sprzedaży internetowej na świecie. Tak duża popularność wiąże się ze wzrostem potencjału reklamowego – szacuje się, że Amazon jest trzecim ekosystemem reklamowym na świecie.

7 trendów w digital marketingu na 2021 rok oczami ekspertów FormUp

7 trendów w digital marketingu na 2021 rok oczami ekspertów FormUp

„Barwy marki”, dowody na transparentność, ale także wejście Amazona do Polski oraz przemodelowanie systemów raportujących i zamiana wskaźników mediowych na finansowe – dziś piszemy o trendach, które pojawiły się w 2020 roku i pozostaną aktualne również w 2021.

5 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads

5 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads

Google Ads to jeden z najskuteczniejszych sposobów promowania firmy w Internecie. Jednak bez odpowiedniej wiedzy, boleśnie odczujesz skutki niepoprawnie skonfigurowanej kampanii. Oto 5 najczęściej pojawiających się błędów w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej.

Analiza rentowności kampanii z uwzględnieniem Customer Lifetime Value (CLV)

Analiza rentowności kampanii z uwzględnieniem Customer Lifetime Value (CLV)

Customer Lifetime Value (CLV) to wskaźnik, który pomaga w identyfikacji najbardziej dochodowych grup klientów. W rezultacie zamiast skupiać się na minimalizowaniu kosztów pozyskania nowych klientów, niezależnie od ich rentowności, możemy pracować nad pozyskaniem i utrzymaniem tych najbardziej wartościowych.

Content performance marketing – strategia wspierająca sprzedaż

Content performance marketing – strategia wspierająca sprzedaż

Minęły czasy, gdy od content marketingu oczekiwało się wyłącznie wzbudzania zainteresowania odbiorców. Dziś liczy się konkretny efekt mediowy w postaci pozyskiwania wartościowych leadów i generowania sprzedaży. Takie podejście dało początek content performance marketingowi – strategii polegającej na tworzeniu wartościowych treści wspierających ROI.

Facebook Attribution – modelowanie atrybucji na Facebooku

Facebook Attribution – modelowanie atrybucji na Facebooku

Atrybucja to bardzo często spotykane zagadnienie w branży marketingowej, które mówi nam o tym, co wpłynęło na określoną aktywność użytkownika w witrynie internetowej. Konkretna aktywność będzie różna w zależności od marketingowych i biznesowych celów firmy.

Nie ma więcej postów

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



    Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.