Baza Wiedzy

5 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads

5 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads

Google Ads to jeden z najskuteczniejszych sposobów promowania firmy w Internecie. Jednak bez odpowiedniej wiedzy, boleśnie odczujesz skutki niepoprawnie skonfigurowanej kampanii. Oto 5 najczęściej pojawiających się błędów w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej.

Analiza rentowności kampanii z uwzględnieniem Customer Lifetime Value (CLV)

Analiza rentowności kampanii z uwzględnieniem Customer Lifetime Value (CLV)

Customer Lifetime Value (CLV) to wskaźnik, który pomaga w identyfikacji najbardziej dochodowych grup klientów. W rezultacie zamiast skupiać się na minimalizowaniu kosztów pozyskania nowych klientów, niezależnie od ich rentowności, możemy pracować nad pozyskaniem i utrzymaniem tych najbardziej wartościowych.

Content performance marketing – strategia wspierająca sprzedaż

Content performance marketing – strategia wspierająca sprzedaż

Minęły czasy, gdy od content marketingu oczekiwało się wyłącznie wzbudzania zainteresowania odbiorców. Dziś liczy się konkretny efekt mediowy w postaci pozyskiwania wartościowych leadów i generowania sprzedaży. Takie podejście dało początek content performance marketingowi – strategii polegającej na tworzeniu wartościowych treści wspierających ROI.

Facebook Attribution – modelowanie atrybucji na Facebooku

Facebook Attribution – modelowanie atrybucji na Facebooku

Atrybucja to bardzo często spotykane zagadnienie w branży marketingowej, które mówi nam o tym, co wpłynęło na określoną aktywność użytkownika w witrynie internetowej. Konkretna aktywność będzie różna w zależności od marketingowych i biznesowych celów firmy.

Skąd pomysł na własny system monitorowania ROI?

Skąd pomysł na własny system monitorowania ROI?

FormUp Data daje nam dokładniejsze dane i lepszy wgląd w rzeczywistą efektywność prowadzonych działań. Przy okazji pozwala analitykom w większym stopniu skupić się na analizie danych niż na samym opracowywaniu raportów, co także przekłada się na wzrost efektywności.

Automatyczne strategie określania stawek w Google Ads

Automatyczne strategie określania stawek w Google Ads

Marketing automation już od wielu lat pomaga osiągać lepsze wyniki w kampaniach performance. Google Ads jest jednym z narzędzi, które oferuje wiele takich rozwiązań. Do najważniejszych z nich należą automatyczne strategie bidowania oparte na machine learningu.

Nie ma więcej postów

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.