Baza Wiedzy

Performance marketing w pigułce: możliwości reklamowe i cele

Performance marketing w pigułce: możliwości reklamowe i cele

Celem performance marketingu jest spowodowanie, by odbiorca wykonał określoną, pożądaną akcję. W ramach tych działań mamy do dyspozycji wiele formatów oraz kanałów, które można dopasować do produktu lub usługi, aktualnych potrzeb i celów danego biznesu. Jego wszechstronność, transparentność i mierzalność to niewątpliwe zalety, które mogą mieć realne przełożenie na zyski.

Czytaj dalej
Reklama na YouTube: praktyczny poradnik

Reklama na YouTube: praktyczny poradnik

YouTube to druga pod względem wielkości i ilości odwiedzin wyszukiwarka na świecie. Pozwala dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy odbiorców i zwiększyć zasięg marki. Z tego artykułu dowiesz się, jakie formaty, podtypy kampanii i opcje targetowania oferuje.

Targetowanie reklam na Facebooku i Instagramie – co warto wiedzieć?

Targetowanie reklam na Facebooku i Instagramie – co warto wiedzieć?

Celem targetowania jest obniżenie kosztów konwersji i zwiększenie efektywności reklam przy jednoczesnym wzroście współczynnika kliknięć (CTR). Menedżer reklam na Facebooku jest pod tym względem bardzo rozbudowany. O czym warto wiedzieć, aby nie zagubić się w gąszczu dostępnych opcji?

Steam UTM Analytics – jak wpływa na efektywność marketingu gier?

Steam UTM Analytics – jak wpływa na efektywność marketingu gier?

Steam oficjalnie ogłosił aktualizację swojej platformy oraz rozszerzenie Steamworks o nowe narzędzia analityczne, które pozwalają mierzyć efektywność działań marketingowych. W jaki sposób wprowadzone funkcjonalności wpływają na efektywność kampanii mających na celu budowanie wishlisty?

Domena – jaką wybrać i jakie ma to znaczenie dla SEO?

Domena – jaką wybrać i jakie ma to znaczenie dla SEO?

Wybierając domenę, pamiętaj do kogo mówisz i kto będzie Twoim potencjalnym odbiorcą. Domena to podstawowy składnik internetowej tożsamości, dlatego powinna być starannie przemyślana i dobrana do naszej działalności. Im będzie krótsza, łatwiejsza w zapamiętaniu i zapisaniu, tym lepiej.

Reklama na Amazonie – przewodnik po panelu

Reklama na Amazonie – przewodnik po panelu

Amazon – światowy gigant e-commerce ma w naszym kraju tysiące fanów. Przedsiębiorstwo to odpowiada już za ponad 13,7% detalicznej sprzedaży internetowej na świecie. Tak duża popularność wiąże się ze wzrostem potencjału reklamowego – szacuje się, że Amazon jest trzecim ekosystemem reklamowym na świecie.

7 trendów w digital marketingu na 2021 rok oczami ekspertów

7 trendów w digital marketingu na 2021 rok oczami ekspertów

„Barwy marki”, dowody na transparentność, ale także wejście Amazona do Polski oraz przemodelowanie systemów raportujących i zamiana wskaźników mediowych na finansowe – dziś piszemy o trendach, które pojawiły się w 2020 roku i pozostaną aktualne również w 2021.

5 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads

5 najczęstszych błędów w kampaniach Google Ads

Google Ads to jeden z najskuteczniejszych sposobów promowania firmy w Internecie. Jednak bez odpowiedniej wiedzy, boleśnie odczujesz skutki niepoprawnie skonfigurowanej kampanii. Oto 5 najczęściej pojawiających się błędów w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz w sieci reklamowej.

Analiza rentowności kampanii z uwzględnieniem wskaźnika CLV

Analiza rentowności kampanii z uwzględnieniem wskaźnika CLV

Customer Lifetime Value (CLV) to wskaźnik, który pomaga w identyfikacji najbardziej dochodowych grup klientów. W rezultacie zamiast skupiać się na minimalizowaniu kosztów pozyskania nowych klientów, niezależnie od ich rentowności, możemy pracować nad pozyskaniem i utrzymaniem tych najbardziej wartościowych.

Nie ma więcej postów

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



    Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.