FormUp świętuje 10-lecie i prezentuje nową strategię rozwoju
FormUp, agencja digital marketingu, świętuje w tym roku 10 lat obecności na rynku, jednocześnie wprowadzając znaczące zmiany w strategii i pozycjonowaniu marki. Nowe hasło „Digital 360. Data & Sales Driven” odzwierciedla ewolucję firmy w kierunku kompleksowej agencji digital 360, przy jednoczesnym zachowaniu swojego kluczowego wyróżnika – działań opartych na danych i zorientowanych na wzrost sprzedaży.

“W FormUp zawsze wyróżnialiśmy się bardzo praktycznym podejściem do digital marketingu, który miał generować zwrot z inwestycji dla naszych klientów. Rynek digital na przestrzeni lat zmienił się diametralnie, sama optymalizacja mediów to zdecydowanie za mało, aby wygrywać z konkurencją. Obecny rebranding jest uspójnieniem elementów, które nadawały rytm naszej pracy już od lat. Głęboko wierzę, że tylko holistyczne i oparte na danych spojrzenie na media, kreację oraz strategię jest kluczem do zbudowania przewagi w świecie digital.” – mówi CEO FormUp, Michał Szynal.
W ramach rozwoju FormUp poszerza też portfolio usług. Jednym z kluczowych elementów tej transformacji jest utworzenie działu strategii pod kierownictwem Katarzyny Strachoty, która dołącza do zespołu jako Head of Strategy. Strachota wnosi do organizacji bogate doświadczenie zdobyte w czołowych agencjach marketingowych, w tym na stanowisku Strategy Lead w Isobar Polska. W FormUp będzie odpowiedzialna za rozwój strategii i komunikacji digitalowej.
Kompleksowa oferta FormUp obejmuje:
- Strategię i planowanie mediów
- Kreację
- Analitykę i technologię
- SEO
- Marketing Automation
- CX/UX/CRO
- Influencer marketing
Wyróżnikiem agencji jest zintegrowane podejście do danych – wszystkie działy współpracują w oparciu o 1st party data. Od 2020 roku FormUp rozwija też własne narzędzie analityczne – FormUp Data, które dostarcza szczegółowych informacji o efektywności działań digital we wszystkich kluczowych obszarach: mediów, kreacji, strategii i SEO.