FormUp wygrywa przetarg na obsługę działań digital x-kom

Agencja FormUp wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingu digital dla x-kom – jednej z największych platform e-commerce w Polsce. Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia 2025 roku i obejmuje pełne spektrum działań digital 360.

 

 

FormUp odpowiada za przygotowanie i realizację całościowej strategii mediowej dla x-kom.pl – od analizy celów biznesowych i mapowania customer journey, po rekomendację najefektywniejszych kanałów komunikacji. Jednym z celów agencji jest definiowanie kluczowych grup odbiorców i dopasowanie do nich komunikacji na każdym etapie lejka zakupowego – od budowania świadomości, przez rozważanie, aż po konwersję.

Plan działań obejmie kampanie performance, projekty wizerunkowe , a także influencer marketing. Kluczowym elementem współpracy jest rola FormUp jako partnera strategicznego – agencja będzie wspierać wewnętrzne zespoły x-kom zarówno operacyjnie, jak i merytorycznie, m.in. poprzez współtworzenie kampanii, ich optymalizację oraz audyty i rekomendacje rozwojowe.

„Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z x-kom. Jest to marka ciesząca się ogromną rozpoznawalnością i zaufaniem konsumentów – dla nas to zaszczyt móc wspierać ich dalszy rozwój. Jednocześnie jest to dlas nas element potwierdzający, że nasza strategia realizacji działań digital 360 z mocnym nastawieniem na policzalność i weryfikację efektywności przynosi skutek.” – komentuje Michał Szynal CEO FormUp.

„Współpraca z agencją FormUp to dla nas ważny krok w rozwoju naszych działań digital, ponieważ pozwala połączyć nasze kompetencje i doświadczenie. Dzięki temu możemy szybciej wdrażać nowe pomysły i wspólnie szukać jeszcze lepszych rozwiązań, które będą realnie wspierały rozwój x-kom i odpowiadały na potrzeby naszych klientów.”  – dodaje Katarzyna Dyczek, Chief of digital & trade marketing  w x-kom.