Nationale-Nederlanden dołączyło do grona klientów FormUp, pisze portal Marketing przy Kawie. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie oraz realizację kampanii performance nastawionej na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.
W ramach współpracy FormUp odpowiada m.in. za strategię, planowanie i zakup mediów oraz bieżącą analizę i optymalizację kampanii w kanałach digital. Do zadań zwycięskiej agencji należy również wsparcie marki w zakresie content performance marketingu oraz wdrożenie dedykowanego systemu analitycznego, który ma zwiększyć precyzję oceny efektywności realizowanych kampanii.
Celem działań jest sprzedaż ubezpieczeń na życie oraz produktów online: ubezpieczenia dziecka, ubezpieczenia nieruchomości, ubezpieczenia roweru i ubezpieczenia turystycznego.
– Internet jest dla nas bardzo istotnym źródłem pozyskania nowych klientów. Celem jest skalowanie sprzedaży przy zachowaniu efektywności kosztowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie agencji FormUp pozwolą nam to osiągnąć – mówi Tomasz Orczykowski, Head of Digital marketing w Nationale-Nederlanden.
Przeczytaj cały artykuł na marketingprzykawie.pl.