Michał Szynal o różnicach między content performance marketingiem i content marketingiem
Standardowe kampanie w środowisku digital są coraz mniej efektywne, a zatem reklamodawcy sięgnęli po nowe rozwiązania m.in. content marketing. Jednak to jego nowocześniejsza odmiana – content performance marketing – ma szczególny potencjał zwiększania zysku z inwestycji.
Jak powinno to wyglądać od strony promowania treści, mierzenia skuteczności i rozliczeń z klientami? Doświadczeniem dzieli się praktyk tej branży.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UW. Od 13 lat związany z performance marketingiem, m.in. jako COO działu performance w Isobar Poland, dyrektor działu agencyjnego w pionie sprzedaży internetowej Grupy ZPR oraz dyrektor sprzedaży agencyjnej w Novem. Współzałożyciel działającej od 2015 r. agencji FormUp, która oferuje kompleksową obsługę kanałów digital.
Zainteresowany współpracą?
Napisz do nas!
Skontaktuj się z nami
Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.