Wywiad z Michałem Szynalem na NowyMarketing.pl

O chorobach wieku dziecięcego, pierwszych krokach na swoim oraz początkowym pomyśle na biznes opowiedział portalowi NowyMarketing.pl Michał Szynal, CEO FormUp.

– Gdy zakładaliśmy FormUp – mieliśmy być spółką content marketingową. Szybko okazało się jednak, że robiąc sam content, nie utrzymamy agencji, bo był to jeszcze zbyt mały rynek – powiedział Michał Szynal.

Dodał, że firma przeszła swoją pierwszą, poważną transformację bardzo szybko. Niedługo po starcie, FormUp przekształciła się w spółkę mediową, która była skupiona na generowaniu ROI dla klientów. Jednym z jej wyróżników było wykorzystanie content marketingu w celach sprzedażowych.

– Gdybyśmy się trzymali kurczowo początkowego pomysłu, pewnie nie byłoby już nas na rynku lub byliśmy w dużo gorszej sytuacji – powiedział Michał Szynal.

Przeczytaj cały wywiad na nowymarketing.pl.