Z wyszukiwarek internetowych korzysta dziś prawie każdy. Szacuje się, że Google przetwarza około 63 000 zapytań na sekundę, co przekłada się na 5,4 miliarda wyszukiwań dziennie. Nikogo więc nie dziwi, że SEO stanowi jedną z najskuteczniejszych form marketingu internetowego. Szczególnie że wyniki organiczne nie są traktowane jako reklamy, a więc osoba szukająca konkretnego produktu lub usługi automatycznie obdarza zaufaniem strony, które pojawiają się w TOP10.
Jednak zarówno rosnąca konkurencja, jak i ciągłe aktualizacje algorytmów Google sprawiają, że pozycjonowanie wymaga wszechstronnych kompetencji i nieustannego trzymania ręki na pulsie. Na szczęście istnieje kilka uniwersalnych zasad, które pomagają zdobyć wysokie pozycje wśród organicznych wyników wyszukiwania. Dziś skupimy się na wytycznych dotyczących przygotowywania wysokojakościowych publikacji blogowych, które podnoszą autorytet i wiarygodność naszej witryny.