Algorytm do optymalizacji mediów oraz badania
ich wpływu na sprzedaż i eCPS klienta

 

z kampanii performance i działań wizerunkowych

 

sprawdź, jak możesz poprawić
efektywność swoich kampanii

 

o agencji

Jesteśmy agencją, która wykorzystuje narzędzia digital marketingu, by mieć realny wpływ na sprzedaż i ROI.

Nasza filozofia to działania data driven. Przekładamy ją na każdy element pracy: MEDIA, CONTENT, DATA – w centrum stawiając cel biznesowy klienta.

o algorytmie

W standardowej kampanii GA4 raportuje nawet 5000 różnych ścieżek (sekwencji interakcji poprzedzających konwersję i transakcję).

Aby skutecznie optymalizować kampanie i zwiększać zwrot z inwestycji, konieczne staje się opracowanie nowych metod pomiaru efektywności z uwzględnieniem całej aktywności użytkowników — od emisji reklamy po realną sprzedaż (online i offline).

W odpowiedzi na to wyzwanie, stworzyliśmy algorytm, który mierzy kluczowe zdarzenia na ścieżkach zakupowych klientów we wszystkich kanałach, a następnie integruje je z danymi mediowymi oraz 1st party data.

funkcjonalności

Algorytm FUCA analizuje:

  1. Efektywność działań mediowych na poszczególnych etapach lejka intencji zakupowych. W analizie uwzględnia specyfikę danego kanału i jego rolę w realizacji wyniku.
  2. Wpływ mediów na ruch organiczny, direct oraz kampanie brandowe – najbardziej efektywne kosztowo źródła ruchu w modelu last click, nie zapewniające jednak możliwości skalowania i wykonania celów sprzedażowych.

Połączenie tych funkcjonalności umożliwia zmapowanie całości działań mediowych i ocenę ich pod kątem realizacji celu biznesowego.

metodologia

FUCA działa w oparciu o dwa komponenty umożliwiające
kompleksową analizę całości działań mediowych:

Komponent sprzedaży
bezpośredniej

Algorytm ocenia, w jaki sposób dany kanał zamyka sprzedaże. Bada, czy wygenerowany ruch przekłada się na wynik klienta w satysfakcjonującym koszcie per medium, TG, adset, kreacja.

Komponent
ścieżek

Algorytm ocenia udział kanału w ścieżkach konwersji realizujących cele biznesowe. Uwzględniając jego rolę i udział w tych ścieżkach, ocenia opłacalność emisji w kontekście całego wyniku.

Komponent ścieżek jest kluczowy dla zwiększania sprzedaży wśród użytkowników nieposiadających jeszcze intencji zakupowej — takich, którzy dopiero rozpoczynają proces decyzyjny lub w ogóle nie myślą o danej kategorii produktowej.

Każdy kanał jest oceniany w zakresie komponentu sprzedaży bezpośredniej i komponentu ścieżek za pomocą jednolitego systemu punktowego φ (phi).

Uwzględniając oba komponenty, uzyskujemy pełny obraz efektywności poszczególnych działań w kontekście pozostałych.

korzyści

Trafne decyzje
optymalizacyjne

Bardziej precyzyjna ocena skuteczności kanałów poprzez badanie ich wpływu na sprzedaż organiczną, bezpośrednią i brandową.

Szerszy zakres analiz
z uwzględnieniem ToFu

Nowe możliwości skalowania sprzedaży, dzięki holistycznemu spojrzeniu na biznes i uwzględnieniu w analizach działań w górze lejka.

Intuicyjny i przejrzysty
interfejs raportowania

Wizualizacja złożonych danych w przystępny i zrozumiały sposób, co ułatwia ich eksplorację, analizę i przekazywanie wewnątrz organizacji.

Czy w pełni wykorzystujesz możliwości optymalizacji kampanii z wykorzystaniem ścieżek? Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak algorytm FUCA może poprawić Twoje wyniki!

Zaufali nam

Logo-CANDY-Simple-2
logo_OLXgroup
logo_NationaleNederlanden
logo_ALAB
logo_welbi
logo_NTFY
logo_Holia
logo_Triverna
logo_STS
logo_Rikoland
logo_rankomat
logo_ProfiLingua
logo_PROFBUD
logo_PremiumMobile
logo_Plush
logo_ParkOfPoland
logo_Muscat
logo_Tutore
logo_mamissima
logo_LOT
logo_Eternis
logo_Hoover
logo_DUKA
logo_born2be
logo_blooberTeam
logo_angloville
logo_A2Mobile
logo_Haier
logo_11bit

Klienci o nas

logo_Muscat

Współpracujemy z FormUp od 2016. Wspólnie realizujemy cele, których efektem jest utrzymanie 10% wzrostu w sprzedaży miesięcznie. Kompleksowa wiedza, holistyczne podejście, kontakty i kreatywność zespołu to cechy, które cenimy najbardziej.

Dawid Winter
Co Founder 4MOSA – Okulary Muscat
logo_angloville

FormUp jest naszym partnerem w zakresie digital marketingu nieprzerwanie od 2017 roku. Od początku aktywnie wspierali nas w realizacji celów, wykazując się dużym profesjonalizmem, doświadczeniem i umiejętnością dynamicznego dostosowywania się do rynku i odbiorcy.

Michał Kelles-Krauz
CEO – Angloville
logo_Eternis

Działają kompleksowo, transparentne i zespołowo, a pozycjonowanie stron i analityka internetowa nie mają przed nimi tajemnic. Dzięki rekomendacjom dotyczącym rozbudowy i optymalizacji nowej witryny, udało nam się zwiększyć ruch z organica o ponad 250% w porównaniu z ub. r.

Alicja Leszczyńska
Head of marketing – Eternis
logo_PROFBUD

Agencja FormUp to profesjonalny i rzetelny partner w dziedzinie prowadzenia wysokiej jakości efektywnościowych kampanii online. Duże zaangażowanie i wiedza zespołu stale przekłada się na satysfakcjonujące wyniki prowadzonych działań

Monika Moczulska
Marketing Director – Profbud
logo_ParkOfPoland

Współpraca z Agencją przebiega dynamicznie z jednoczesną najwyższą starannością w ramach briefu i uzgodnionych warunków biznesowych. Stopień zaangażowania osób prowadzących projekt wybiega zdecydowanie ponad przeciętną, co znajduje odzwierciedlenie w realizacji KPI.

Ewa Wdowska
Marketing Director – Park of Poland
1200px-Bloober_Team_logo.svg_

Pracujemy ze świetnym zespołem – doskonałe, profesjonalne podejście, fachowość, wysokie standardy, a przede wszystkim zapał – tu nie ma obaw przed eksperymentem, zawsze jest nowy pomysł, czy niestandardowe rozwiązanie „na już”. Zgrana ekipa z nas!

Bloober Team
logo_DUKA

To, co cenię we współpracy z FormUp najbardziej, to doskonały kontakt z Zespołem. Szybko reagują, nie boją się wyzwań i zachowują pełen profesjonalizm. Dokładając do tego proaktywną postawę i doświadczenie, jestem przekonany, że kampanie DUKA są rozwojowe i efektywne.

Michał Frąckiewicz
Performance Specialist – DUKA
321sprzedanel

FormUp to godny zaufania partner w zakresie obsługi kampanii Google Ads i Bing Ads. Ich codzienna praca i bieżąca weryfikacja wyników oparta na różnych modelach atrybucji, w krótkim czasie przyczyniła się do wzrostu efektywności kosztowej i pozwoliła zwiększyć skalę działań o 100%.

Tomasz Wierzbicki
Head Of Marketing – 321 Sprzedane
sts-small4

Wdrożenie FormUp Data pozwoliło nam na jeszcze pełniejsze wykorzystanie danych już obecnych i używanych w organizacji. Pogłębiona i zunifikowana analiza wszystkich kanałów digital skutecznie wsparła nasze działania i przełożyła się na jeszcze większą kontrolę nad generowanym wynikiem.

Paweł Sikora
PR Manager STS S.A.
logo_rikoland

Agencję FormUp tworzy kompetentny i zaangażowany zespół specjalistów z zakresu performance marketingu. Każda decyzja, którą podejmują, bazuje na twardych danych mediowych. Działają transparentnie i partnersko. Nasze kampanie są w dobrych rękach.

Renata Piątkowska
E-commerce Manager Rikoland SA
hover

Optymalizacja kampanii pod kątem jak najwyższego wskaźnika konwersji dała nam silne poczucie, że mamy wspólne cele. 100% wyprzedanych produktów w pierwszym tygodniu i dwukrotne zwiększenie udziału w rynku przy ograniczonych nakładach inwestycyjnych dowodzi wielkiego sukcesu kampanii.

Michał Cholewa
Marketing Manager – Candy Hoover Polska Sp. z o.o.
logo_11bit

FormUp to zespół prawdziwych ekspertów w dziedzinie szeroko pojętego performance marketingu. Swoją branżę znają od podszewki, ale co ważniejsze – potrafią umiejętnie poruszać się po nieznanych terytoriach.

Patryk Grzeszczuk
Marketing Director 11 bit studios
logo_ProfiLingua

FormUp posiada wszelką niezbędną wiedzę, doświadczenie i umiejętności do realizacji skutecznych kampanii leadowych. Na efekty ich pracy nie trzeba było długo czekać – w 2. i 3. miesiącu współpracy konwersja z leada na sprzedaż wzrosła o 61% w porównaniu z analogicznym okresem ub. r.

Diana Mazurek
Head of Digital Marketing - WSiP S.A.
logo_PremiumMobile

FormUp to ważny element sukcesu Premium Mobile. Jest to jeden z niewielu partnerów na polskim rynku, który działa w pełnym modelu rozliczeń za sprzedaż, a swoją wiedzą i doświadczeniem jest w stanie realizować, a nawet przekraczać plany sprzedażowe.

Marcin Wieczorkowski
CEO – Premium Mobile