Od początku naszym celem było działać inaczej niż rynek. Chcieliśmy nie tylko realizować kampanie reklamowe, ale przede wszystkim mieć realny wpływ na sprzedaż produktów klienta i wspierać go w zakresie skalowania biznesu.
Zmodyfikowaliśmy więc tradycyjne podejście do ekosystemu digital w taki sposób, by poszczególne działania synergicznie na siebie oddziaływały i miały jeden wspólny mianownik – optymalizację pod ROI.
Jako agencja performance oferujemy skrojone na miarę działania mediowe zintegrowane z content marketingiem oraz SEO. To, co nas wyróżnia to koncentracja na ROI i rozliczenie w modelu efektywnościowym. Główny nacisk kładziemy na tworzenie lejków konwersji, bieżącą analizę danych i zakup mediów przez panele zakupowe.
Pogłębiony wywiad z klientem
Planowanie i zakup mediów
Projektowanie lejków konwersji
Analityka i optymalizacja
Raportowanie i analiza efektów
Każda współpraca rozpoczyna się od poznania aktualnych potrzeb i założeń klienta. Przeprowadzamy dokładną analizę działań konkurencji, identyfikujemy kluczowe grupy docelowe oraz weryfikujemy efektywność kosztową dotychczas prowadzonych działań. Na tej podstawie budujemy strategię adekwatną do celów sprzedażowych firmy.


Kolejnym krokiem jest dobór kanałów performance, które pozwolą zachować efektywność kosztową w stosunku do realizowanego celu. Media kupujemy poprzez panele zakupowe na podstawie danych analitycznych, a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy czy działami handlowymi.
Następnie analizujemy ścieżki konwersji oraz projektujemy kreacje reklamowe dopasowane do różnych grup odbiorców znajdujących się na różnych etapach lejka sprzedażowego. Spersonalizowany przekaz, odpowiadający na realne potrzeby i dylematy klienta, pozwala nam z większą efektywnością generować ruch na stronie oraz pozyskiwać sprzedaż.


Odpowiadamy również za konfigurację narzędzi analitycznych, implementację kodów śledzących oraz integrację systemów reklamowych z CRM klienta. Umożliwia to monitoring kampanii w czasie rzeczywistym i generowanie jak najwyższego przychodu na podstawie faktycznych wyników per medium, per placement, per kreacja, per target.
Do oceny efektywności działań marketingowych wykorzystujemy autorski system monitorowania ROI oparty na BigQuery. FormUp Data integruje dane mediowe z realnym przychodem firmy i wizualizuje je w formie spersonalizowanego raportu. Dane są aktualizowane na bieżąco, co umożliwia monitorowanie sytuacji firmy w czasie rzeczywistym.

W celu osiągania najlepszych rezultatów performance stawiamy na synergię najskuteczniejszych narzędzi i kanałów digital opartych o model RTB. Wszystkie działania mocno na siebie oddziałują i mają jeden wspólny cel – sprzedaż produktów klienta.
Głównym wyzwaniem postawionym przed agencją performance w tym przypadku było wybicie nowej, nieznanej marki na rynku zdominowanym przez czterech głównych graczy MNO (Play, Plus, Orange, T-Mobile). Realizacja założonych celów wymagała wykorzystania wszystkich kanałów digital i optymalizacji ich w oparciu o realne dane sprzedażowe.
Już po pierwszym kwartale prowadzenia kampanii przez FormUp klient odnotował ponad 3-krotny wzrost bazy abonenckiej Premium Mobile. Ukoronowaniem działań było zdobycie 1. miejsca w rankingu ukazującym migracje użytkowników pomiędzy operatorami.
Zobacz Case Study 1. miejsce
w bilansie przenoszenia
numerów w całym 2018 roku

W FormUp nie ma zespołów account managerów. Nad całością działań czuwa dedykowany zespół kliencki, który zapewnia synergię działań promocyjnych i współpracę między działami.
Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z osobą odpowiedzialną za kampanię klient ma pewność, że jest to osoba, która zna ją „od podszewki”. Skracamy ścieżkę kontaktu po to, aby sprawnie i szybko reagować na potrzeby klienta i realizowanych dla niego kampanii digital.