Performance Marketing

Od początku naszym celem było działać inaczej niż rynek. Chcieliśmy nie tylko realizować kampanie reklamowe, ale przede wszystkim mieć realny wpływ na sprzedaż produktów klienta i wspierać go w zakresie skalowania biznesu.

Zmodyfikowaliśmy więc tradycyjne podejście do ekosystemu digital w taki sposób, by poszczególne działania synergicznie na siebie oddziaływały i miały jeden wspólny mianownik – optymalizację pod ROI.

Nasze podejście do performance marketingu

Jako agencja performance oferujemy skrojone na miarę działania mediowe zintegrowane z content marketingiem oraz SEO. To, co nas wyróżnia to koncentracja na ROI i rozliczenie w modelu efektywnościowym. Główny nacisk kładziemy na tworzenie lejków konwersji, bieżącą analizę danych i zakup mediów przez panele zakupowe.

Etapy kampanii performance

Pogłębiony wywiad z klientem

Planowanie i zakup mediów

Projektowanie lejków konwersji

Analityka i optymalizacja

Raportowanie i analiza efektów

Pogłębiony wywiad z klientem

Każda współpraca rozpoczyna się od poznania aktualnych potrzeb i założeń klienta. Przeprowadzamy dokładną analizę działań konkurencji, identyfikujemy kluczowe grupy docelowe oraz weryfikujemy efektywność kosztową dotychczas prowadzonych działań. Na tej podstawie budujemy strategię adekwatną do celów sprzedażowych firmy.

Wywiad z klientem
Planowanie i zakup mediów

Planowanie i zakup mediów

Kolejnym krokiem jest dobór kanałów performance, które pozwolą zachować efektywność kosztową w stosunku do realizowanego celu. Media kupujemy poprzez panele zakupowe na podstawie danych analitycznych, a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy czy działami handlowymi.

Projektowanie lejków konwersji

Następnie analizujemy ścieżki konwersji oraz projektujemy kreacje reklamowe dopasowane do różnych grup odbiorców znajdujących się na różnych etapach lejka sprzedażowego. Spersonalizowany przekaz, odpowiadający na realne potrzeby i dylematy klienta, pozwala nam z większą efektywnością generować ruch na stronie oraz pozyskiwać sprzedaż.

Projektowanie lejków konwersji
Analityka i optymalizacja

Analityka i optymalizacja

Odpowiadamy również za konfigurację narzędzi analitycznych, implementację kodów śledzących oraz integrację systemów reklamowych z CRM klienta. Umożliwia to monitoring kampanii w czasie rzeczywistym i generowanie jak najwyższego przychodu na podstawie faktycznych wyników per medium, per placement, per kreacja, per target.

Raportowanie i analiza efektów

Do oceny efektywności działań marketingowych wykorzystujemy autorski system monitorowania ROI oparty na BigQuery. FormUp Data integruje dane mediowe z realnym przychodem firmy i wizualizuje je w formie spersonalizowanego raportu. Dane są aktualizowane na bieżąco, co umożliwia monitorowanie sytuacji firmy w czasie rzeczywistym.

Raportowanie i analiza efektów

Kompleksowa obsługa kanałów performance

W celu osiągania najlepszych rezultatów performance stawiamy na synergię najskuteczniejszych narzędzi i kanałów digital opartych o model RTB. Wszystkie działania mocno na siebie oddziałują i mają jeden wspólny cel – sprzedaż produktów klienta.

Google Ads

Kampanie reklamowe oparte o system reklamowy Google i szeroki wachlarz dostępnych produktów w ramach wyszukiwarki oraz sieci reklamowej GDN – m.in. reklamy produktowe na platformie Zakupów Google oraz reklamy wideo w serwisie YouTube.

Programmatic

Inteligentny, oparty na danych, w pełni zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowej. Wykorzystuje sztuczną inteligencję i real-time-bidding do wyświetlania spersonalizowanych i targetowanych reklam w sieci.

Social Ads

Zintegrowane, wielokanałowe działania obejmujące najpopularniejsze platformy społecznościowe m.in. Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Tik-Tok. Szczegółowe targetowanie umożliwia zawężenie grup odbiorców reklam według demografii, zainteresowań i zachowań.

Przełożenie działań performance na sukces klienta na przykładzie Premium Mobile

Głównym wyzwaniem postawionym przed agencją performance w tym przypadku było wybicie nowej, nieznanej marki na rynku zdominowanym przez czterech głównych graczy MNO (Play, Plus, Orange, T-Mobile). Realizacja założonych celów wymagała wykorzystania wszystkich kanałów digital i optymalizacji ich w oparciu o realne dane sprzedażowe.

Już po pierwszym kwartale prowadzenia kampanii przez FormUp klient odnotował ponad 3-krotny wzrost bazy abonenckiej Premium Mobile. Ukoronowaniem działań było zdobycie 1. miejsca w rankingu ukazującym migracje użytkowników pomiędzy operatorami.

Zobacz Case Study

1. miejsce
w bilansie przenoszenia
numerów w całym 2018 roku

Case study kampanii performance

Praca z agencją performance FormUp

W FormUp nie ma zespołów account managerów. Nad całością działań czuwa dedykowany zespół kliencki, który zapewnia synergię działań promocyjnych i współpracę między działami.

Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z osobą odpowiedzialną za kampanię klient ma pewność, że jest to osoba, która zna ją „od podszewki”. Skracamy ścieżkę kontaktu po to, aby sprawnie i szybko reagować na potrzeby klienta i realizowanych dla niego kampanii digital.

Zaufali nam

  • FormUp to ważny element sukcesu Premium Mobile. Jest to jeden z niewielu partnerów na polskim rynku, który działa w pełnym modelu rozliczeń za sprzedaż, a swoją wiedzą i doświadczeniem jest w stanie realizować, a nawet przekraczać plany sprzedażowe.

    Marcin Wieczorkowski

    Prezes Premium Mobile

  • Współpracujemy z FormUp od 2016. Wspólnie realizujemy cele, których efektem jest utrzymanie 10% wzrostu w sprzedaży miesięcznie. Kompleksowa wiedza, holistyczne podejście, kontakty i kreatywność zespołu oraz trzymanie ręki na pulsie najnowszych trendów, to cechy, które cenimy najbardziej.

    Dawid Winter

    Co Founder 4MOSA - Okulary Muscat

  • Rekomenduję FormUp jako profesjonalnego partnera w zakresie realizacji kampanii performance. Współpraca z Agencją przebiega dynamicznie z jednoczesną najwyższą starannością w ramach briefu i uzgodnionych warunków biznesowych. Stopień zaangażowania osób prowadzących projekt wybiega zdecydowanie ponad przeciętną, co znajduje odzwierciedlenie w realizacji KPI.

    Ewa Wdowska

    Dyrektor Marketingu - Multimedia Polska

  • Agencja FormUp to profesjonalny i rzetelny partner w dziedzinie prowadzenia wysokiej jakości efektywnościowych kampanii online. Duże zaangażowanie i wiedza zespołu stale przekłada się na satysfakcjonujące wyniki prowadzonych działań.

    Monika Moczulska

    Kierownik Marketingu Profbud

  • FormUp to zespół prawdziwych ekspertów w dziedzinie szeroko pojętego performance marketingu. Swoją branżę znają od podszewki, ale co ważniejsze – potrafią umiejętnie poruszać się po nieznanych terytoriach.

    Patryk Grzeszczuk

    Marketing Director 11 bit studios

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.