Search engine optimization (SEO) to wieloetapowy proces poprawy widoczności witryny internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Aby działania SEO przynosiły zamierzone rezultaty i miały realny wpływ na sprzedaż, muszą być zintegrowane z działaniami mediowymi – ze szczególnym uwzględnieniem kampanii SEM oraz content marketingu.
SEO staje się coraz bardziej interdyscyplinarną dziedziną, która wymaga holistycznego podejścia. Rozwój algorytmów i sztucznej inteligencji spowodował, że liczba zmiennych branych pod uwagę podczas ustalania pozycji na wybrane frazy nieustannie rośnie. Nasz zespół specjalistów na bieżąco śledzi wdrażane zmiany w algorytmach Google i błyskawicznie na nie reaguje.
Oferujemy kompleksową usługę pozycjonowania stron internetowych. Zagłębiamy się w historię domeny, liczbę oraz jakość prowadzących do niej linków, analizujemy treści umieszczone na stronie i przeprowadzamy szczegółowy audyt elementów technicznych.
Komponent popularności
Przedstawienie propozycji źródeł pozyskania wartościowych linków wpisanych w strategię linkbuilding dedykowaną dla danej firmy.
Komponent treści
Identyfikacja słów kluczowych ważnych z biznesowego punktu widzenia, rekomendacje dotyczące rozwoju strony WWW oraz audyt publikowanych wpisów.
Komponent techniczny
Diagnoza oraz optymalizacja krytycznych dla SEO elementów budowy strony tak, aby jak najlepiej służyły wzrostowi pozycji na wybrane frazy kluczowe.

Punktem wyjścia jest audyt SEO obejmujący aspekty związane z historią domeny, linkowaniem, strukturą strony i kwestiami technicznymi. W efekcie powstaje kilkudziesięciostronicowy dokument opisujący te elementy strony, które mają największy wpływ na widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.
Kolejnym krokiem jest analiza konkurencji oraz grupy docelowej. Zależy nam aby dowiedzieć się, czego szukają Twoi klienci oraz jak Ty oraz Twoja konkurencja odpowiadacie na te potrzeby. Na podstawie dokładnej analizy otoczenia biznesowego wybieramy słowa kluczowa oraz wyznaczamy kierunki rozwoju.


Następnie przechodzimy do optymalizacji technicznej, strukturalnej oraz treściowej serwisu. Bazując na wnioskach wynikających z audytu oraz analizy otoczenia możemy wprowadzić zmiany, które przyniosą najlepsze efekty i pozwolą dotrzeć z ofertą firmy do dokładnie sprecyzowanej grupy docelowej.
Rozwój technologii mobilnych oraz możliwości, jakie daje geolokalizacja spowodowały, że wyszukiwanie lokalne nabrało szczególnego znaczenia. Pomagamy markom lokalnym oraz sieciom zarządzać ich widocznością w wyszukiwarkach oraz mapach.


Content marketing ma szczególne znaczenie w strategii SEO. Wykorzystując kompetencje działów SEO oraz Content możemy zaoferować kompleksowe rozwiązania optymalizacyjne łączące komponent techniczny, treściowy oraz wizualny.
Rozwój asystentów głosowych wymusza zmianę podejścia do tego, czym jest wyszukiwarka i jak ją traktujemy. Młode pokolenie użytkowników sieci coraz częściej korzysta z wyszukiwania głosowego. Przygotowanie się na te zmiany jest istotnym elementem strategii SEO.

Konkurencja w wyszukiwarkach oraz aktualizacje algorytmów wymagają ciągłego trzymania ręki na pulsie. W FormUp na bieżąco monitorujemy efekty wdrażanych zmian, by wiedzieć, w jakiej kondycji jest strona, na jakie frazy się pojawia, jak działania konkurencji wpływają na jej widoczność oraz czy zmiany w algorytmie mają przełożenie na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

Współpraca ze specjalistami ds. contentu, analityki i performance marketingu, pozwala na bieżąco analizować wpływ wdrażanych zmian na sprzedaż i optymalizować działania pod ROI, a nie tylko wytyczne algorytmu wyszukiwarki.