Każda współpraca rozpoczyna się od opracowania strategii marketingowej bazującej na rzeczywistych potrzebach, celach i założeniach klienta.
Poczynając od zdefiniowania celów sprzedażowych, przez dogłębną analizę dotychczasowych działań, sytuacji rynkowej i konkurencji aż po dobór najefektywniejszych kanałów, formatów oraz narzędzi digital.
Określenie celów biznesowych i KPI
Analiza sytuacji rynkowej i konkurencji
Segmentacja grup docelowych
Dobór strategii kanałów marketingowych oraz rodzaju działań
Budowa strategii rozpoczyna się od określenia możliwości i wyzwań stojących przed daną firmą. W tym celu przeprowadzamy dokładną analizę działań konkurencji, identyfikujemy kluczowe grupy docelowe oraz weryfikujemy efektywność kosztową dotychczas prowadzonych działań marketingowych.


Kolejnym krokiem jest wybór najskuteczniejszych narzędzi i kanałów performance, które pozwolą zachować efektywność kosztową w stosunku do realizowanego celu sprzedażowego. Na tym etapie tworzymy również strategię komunikacji oraz projektujemy lejki konwersji ze zróżnicowanym przekazem w zależności od etapu, na którym znajduje się klient.
Kluczowym czynnikiem sukcesu kampanii jest zoptymalizowana strona WWW – zarówno pod kątem działań performance, jak i SEO. Na podstawie analizy zachowań użytkowników i własnego know how opracowujemy rekomendacje dotyczące wyglądu i układu treści. Badamy również istotne z punktu widzenia pozycjonowania elementy strony i otoczenia oraz wskazujemy obszary wymagające zmian technicznych lub treściowych.


Optymalizacja kampanii pod ROI nie jest możliwa bez zaawansowanej analityki danych. Z tego względu przed rozpoczęciem kampanii przeprowadzamy dokładny audyt stosowanych narzędzi analitycznych, kodujemy stronę niezbędnymi skryptami mierzącymi oraz integrujemy systemy reklamowe z CRM, działem handlowym i działem marketingu klienta.
Trafność założeń strategicznych jest na bieżąco weryfikowana w oparciu o ciągłą analizę aktualnej sytuacji firmy. W tym celu wykorzystujemy FormUp Data – autorski system monitorowania ROI, który umożliwia analizę prowadzonych działań w czasie rzeczywistym.
Autorski system monitorowania ROI oparty na BigQuery
Zobacz Case Study