Agencja FormUp informuje o rozszerzeniu współpracy z Plushem – marką usług telefonii komórkowej. Współpraca, która trwa nieprzerwanie od 2021 roku, obejmuje teraz nie tylko kampanie promujące ofertę na abonament i internet, ale także ofertę na kartę.
FormUp odpowiada za planowanie oraz realizację kampanii digital, wspierając markę Plush w kluczowym dla niej okresie. W ostatnich miesiącach wprowadzono szereg nowości, m.in. nowe abonamenty (S i M) oraz promocję „3 miesiące za 0 zł”.
16 października 2024 marka Plush ogłosiła współpracę z internetowym twórcą Łatwogangiem. Efektem tych działań jest “Łatwoferta”, w której na start pojawia się coś zupełnie nowego – “Abonament… na pół!”. Dla Plusha jest to początek większej współpracy z twórcami internetowymi, w działaniach wykorzystywane są współprace z dużymi influencerami, oraz działana UGC.
Do zadań agencji FormUp należy: opracowanie strategii, planowanie i zakup mediów digital oraz bieżąca analiza i optymalizacja wielokanałowej kampanii w internecie.