Kampania realizowana dla marki ProfiLingua oraz klienta Tutore Poland zdobyła uznanie w prestiżowym konkursie IAB MIXX Awards 2024. FormUp otrzymał brązową statuetkę w kategorii Performance Marketing oraz wyróżnienie w kategorii Data Driven and Precision Marketing.
IAB MIXX Awards to wydarzenie wyróżniające najbardziej inspirujące i efektywne kampanie digital, które z sukcesem wykorzystują nowoczesne narzędzia oraz kanały cyfrowe. Tegoroczne nagrody są dla nas dowodem, że intensywna praca nad rozwijaniem narzędzi do mierzenia i zarządzania efektywnością działań digital była właściwym kierunkiem. To osiągnięcie motywuje nas do dalszego wyznaczania standardów w świecie digital marketingu.
Projekt ProfiLingua opierał się na zaawansowanej analizie danych. W świecie, gdzie kreacje często optymalizuje się intuicyjnie, projekt ProfiLingua wprowadził algorytm oparty na danych, który przełożył się na realne wyniki i podniósł efektywność działań marketingowych. Celem zwycięskiej kampanii było przeformułowanie strategii komunikacji marki ProfiLingua w taki sposób, by nie opierała się wyłącznie na wysokich rabatach i atrakcyjności cenowej, a jednocześnie w krótkim czasie przyczyniła się do wzrostu efektywności kosztowej i pozwoliła skalować biznes. Chcieliśmy dokładnie zrozumieć, które konkretnie elementy reklamy – na poziomie wizualnym, językowym i treściowym – najskuteczniej generują sprzedaż w przypadku danego kursu, kanału i odbiorcy. Dzięki temu klient mógł wdrożyć nowe metody komunikacji oparte na unikalnych cechach usługi (a nie cenie), co było kluczowe dla dalszego rozwoju firmy w dynamicznym środowisku digital.
Pełna lista zwycięzców dostępna jest na stronie IAB MIXX Awards.