Algorytm do optymalizacji mediów oraz badania
ich wpływu na sprzedaż i eCPS klienta
z kampanii performance i działań wizerunkowych
sprawdź, jak możesz poprawić
efektywność swoich kampanii
sprawdź, jak możesz poprawić
efektywność swoich kampanii
o agencji
o algorytmie
W standardowej kampanii GA4 raportuje nawet 5000 różnych ścieżek (sekwencji interakcji poprzedzających konwersję i transakcję).
Aby skutecznie optymalizować kampanie i zwiększać zwrot z inwestycji, konieczne staje się opracowanie nowych metod pomiaru efektywności z uwzględnieniem całej aktywności użytkowników — od emisji reklamy po realną sprzedaż (online i offline).
funkcjonalności
Algorytm FUCA analizuje:
Połączenie tych funkcjonalności umożliwia zmapowanie całości działań mediowych i ocenę ich pod kątem realizacji celu biznesowego.
metodologia
FUCA działa w oparciu o dwa komponenty umożliwiające
kompleksową analizę całości działań mediowych:
Komponent sprzedaży
bezpośredniej
Algorytm ocenia, w jaki sposób dany kanał zamyka sprzedaże. Bada, czy wygenerowany ruch przekłada się na wynik klienta w satysfakcjonującym koszcie per medium, TG, adset, kreacja.
Komponent
ścieżek
Algorytm ocenia udział kanału w ścieżkach konwersji realizujących cele biznesowe. Uwzględniając jego rolę i udział w tych ścieżkach, ocenia opłacalność emisji w kontekście całego wyniku.
Komponent ścieżek jest kluczowy dla zwiększania sprzedaży wśród użytkowników nieposiadających jeszcze intencji zakupowej — takich, którzy dopiero rozpoczynają proces decyzyjny lub w ogóle nie myślą o danej kategorii produktowej.
Każdy kanał jest oceniany w zakresie komponentu sprzedaży bezpośredniej i komponentu ścieżek za pomocą jednolitego systemu punktowego φ (phi).
Uwzględniając oba komponenty, uzyskujemy pełny obraz efektywności poszczególnych działań w kontekście pozostałych.
korzyści
Trafne decyzje
optymalizacyjne
Bardziej precyzyjna ocena skuteczności kanałów poprzez badanie ich wpływu na sprzedaż organiczną, bezpośrednią i brandową.
Szerszy zakres analiz
z uwzględnieniem ToFu
Nowe możliwości skalowania sprzedaży, dzięki holistycznemu spojrzeniu na biznes i uwzględnieniu w analizach działań w górze lejka.
Intuicyjny i przejrzysty
interfejs raportowania
Wizualizacja złożonych danych w przystępny i zrozumiały sposób, co ułatwia ich eksplorację, analizę i przekazywanie wewnątrz organizacji.
Współpracujemy z FormUp od 2016. Wspólnie realizujemy cele, których efektem jest utrzymanie 10% wzrostu w sprzedaży miesięcznie. Kompleksowa wiedza, holistyczne podejście, kontakty i kreatywność zespołu to cechy, które cenimy najbardziej.
FormUp jest naszym partnerem w zakresie digital marketingu nieprzerwanie od 2017 roku. Od początku aktywnie wspierali nas w realizacji celów, wykazując się dużym profesjonalizmem, doświadczeniem i umiejętnością dynamicznego dostosowywania się do rynku i odbiorcy.
Działają kompleksowo, transparentne i zespołowo, a pozycjonowanie stron i analityka internetowa nie mają przed nimi tajemnic. Dzięki rekomendacjom dotyczącym rozbudowy i optymalizacji nowej witryny, udało nam się zwiększyć ruch z organica o ponad 250% w porównaniu z ub. r.
Agencja FormUp to profesjonalny i rzetelny partner w dziedzinie prowadzenia wysokiej jakości efektywnościowych kampanii online. Duże zaangażowanie i wiedza zespołu stale przekłada się na satysfakcjonujące wyniki prowadzonych działań
Współpraca z Agencją przebiega dynamicznie z jednoczesną najwyższą starannością w ramach briefu i uzgodnionych warunków biznesowych. Stopień zaangażowania osób prowadzących projekt wybiega zdecydowanie ponad przeciętną, co znajduje odzwierciedlenie w realizacji KPI.
Pracujemy ze świetnym zespołem – doskonałe, profesjonalne podejście, fachowość, wysokie standardy, a przede wszystkim zapał – tu nie ma obaw przed eksperymentem, zawsze jest nowy pomysł, czy niestandardowe rozwiązanie „na już”. Zgrana ekipa z nas!
To, co cenię we współpracy z FormUp najbardziej, to doskonały kontakt z Zespołem. Szybko reagują, nie boją się wyzwań i zachowują pełen profesjonalizm. Dokładając do tego proaktywną postawę i doświadczenie, jestem przekonany, że kampanie DUKA są rozwojowe i efektywne.
FormUp to godny zaufania partner w zakresie obsługi kampanii Google Ads i Bing Ads. Ich codzienna praca i bieżąca weryfikacja wyników oparta na różnych modelach atrybucji, w krótkim czasie przyczyniła się do wzrostu efektywności kosztowej i pozwoliła zwiększyć skalę działań o 100%.
Wdrożenie FormUp Data pozwoliło nam na jeszcze pełniejsze wykorzystanie danych już obecnych i używanych w organizacji. Pogłębiona i zunifikowana analiza wszystkich kanałów digital skutecznie wsparła nasze działania i przełożyła się na jeszcze większą kontrolę nad generowanym wynikiem.
Agencję FormUp tworzy kompetentny i zaangażowany zespół specjalistów z zakresu performance marketingu. Każda decyzja, którą podejmują, bazuje na twardych danych mediowych. Działają transparentnie i partnersko. Nasze kampanie są w dobrych rękach.
Optymalizacja kampanii pod kątem jak najwyższego wskaźnika konwersji dała nam silne poczucie, że mamy wspólne cele. 100% wyprzedanych produktów w pierwszym tygodniu i dwukrotne zwiększenie udziału w rynku przy ograniczonych nakładach inwestycyjnych dowodzi wielkiego sukcesu kampanii.
FormUp to zespół prawdziwych ekspertów w dziedzinie szeroko pojętego performance marketingu. Swoją branżę znają od podszewki, ale co ważniejsze – potrafią umiejętnie poruszać się po nieznanych terytoriach.
FormUp posiada wszelką niezbędną wiedzę, doświadczenie i umiejętności do realizacji skutecznych kampanii leadowych. Na efekty ich pracy nie trzeba było długo czekać – w 2. i 3. miesiącu współpracy konwersja z leada na sprzedaż wzrosła o 61% w porównaniu z analogicznym okresem ub. r.
FormUp to ważny element sukcesu Premium Mobile. Jest to jeden z niewielu partnerów na polskim rynku, który działa w pełnym modelu rozliczeń za sprzedaż, a swoją wiedzą i doświadczeniem jest w stanie realizować, a nawet przekraczać plany sprzedażowe.