Wdrożenie dedykowanego systemu
analitycznego dla firmy STS

STS

STS to największa firma bukmacherska w Polsce. Blisko 85% obrotów spółki generują kanały online – aplikacja mobilna oraz strona internetowa. STS postanowił zaangażować nas w stworzenie spójnej bazy danych, która gromadziłaby informacje na temat efektywności kampanii digital.

Wyzwanie

STS, po korzystaniu z różnych systemów analitycznych, zlecił nam zbudowanie narzędzia, które zminimalizuje ryzyko wystąpienia tzw. overlapu – sytuacji, kiedy ta sama sprzedaż zostaje przypisana do różnych źródeł ruchu.

Rozwiązanie

Opracowanie, wdrożenie i rozwój FormUp Data – dedykowanego systemu analitycznego, który w pełni zautomatyzowany sposób połączył wszystkie źródła danych w jednym miejscu. W ten sposób STS jeszcze precyzyjniej niż do tej pory jest w stanie gromadzić i analizować efektywności kampanii w kanale digital.


FormUp Data

Unifikacja systemów

Główną funkcjonalnością systemu jest wyszukiwanie, pobieranie, integracja i przetwarzanie ogromnych zbiorów danych pochodzących z różnych kanałów mediowych. Porównywanie efektywności poszczególnych kampanii w oparciu o źródła ruchu, pozwala wyciągać prawidłowe wnioski i alokować budżet pod kątem maksymalizacji ROI.

Granularność danych

Dla większej precyzji pomiaru, zwiększyliśmy zakres przeprowadzanych analiz aż do poziomu pojedynczej kreacji – tak, by móc porównywać efektywność komunikatu, formatu grafiki, buttonu, CTA itd. Możliwa jest także weryfikacja skuteczności poszczególnych ofert czy strategii cenowych, w tym bonusów, rabatów i kodów zniżkowych.

Pogłębiona analiza

FormUp Data umożliwia również śledzenie wartości klienta z szerszej perspektywy aniżeli zysk z pierwszego depozytu (FTD). Analiza aktywności użytkownika po rejestracji, pozwala ocenić rentowność klienta w dłuższym okresie czasu przy jednoczesnym uwzględnieniu kosztu jego pozyskania (CPA).

Kokpit menedżerski

Kokpit menedżerski

Wszystkie dane są wizualizowane w postaci przejrzystego dashboardu, który jest dostępny z każdego urządzenia i o każdej porze.

Raporty są aktualizowane na bieżąco, co umożliwia monitorowanie sytuacji firmy w czasie rzeczywistym.

Raport wraz z pełną dokumentacją projektową stanowi własność firmy STS.

  • Wdrożenie FormUp Data pozwoliło nam na jeszcze pełniejsze wykorzystanie danych już obecnych i używanych w organizacji. Pogłębiona i zunifikowana analiza wszystkich kanałów digital skutecznie wsparła nasze dotychczasowe działania i przełożyła się na jeszcze większą kontrolę nad generowanym wynikiem.

    Paweł Sikora

    PR Manager STS S.A.

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



    Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.