FormUp zwycięzcą III edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE

Agencja FormUp została laureatem III edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Główną nagrodę zdobyła w kategorii The Most Effective Paid Social Media Campaign za wielokanałową kampanię digital zrealizowaną dla marki Hoover.

Cieszymy się, że nasza praca została doceniona! Celem nagrodzonej kampanii było wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy Hoover – odkurzacza myjącego klasy Premium. Naszym zadaniem było zrealizowanie wielokanałowej kampanii digital, która przeprowadziłaby konsumenta przez cały proces zakupu w modelu CDJ (Consumer Decision Journey). Opis i wyniki realizowanego projektu można zobaczyć w zakładce Case Study.

Performance Marketing Diamonds CEE to konkurs organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jako jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce docenienia i pokazuje nie tylko kampanie performance realizowane na polskim rynku, ale także w całym regionie CEE.

Zobacz wszystkich zwycięzców na eizba.pl.

Zainteresowany współpracą?

Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami



    Ta strona korzysta z plików cookies. Klikając "Akceptuj" zgadzasz się z naszą Polityką prywatności.